כאשר מתעורר בנו הצורך לברר סוגיות, שאלות ונושאים שונים, בין אם מדובר באיתור החולצה היפה שהקולגה שלנו לעובדה לבש/ה היום ובין אם מדובר בשאלה רפואית, אנחנו פונים לחברנו הטוב והקרוב – גוגל. את גוגל אנחנו יכולים לשאול הכול, משום שחברנו המסור יפנה אותנו לכתובת הנכונה שבה סביר להניח שנקבל את המידע הנחוץ. תחום המסעדנות אינו יוצא דופן בגזרה הווירטואלית – גם בעלי מסעדות ובתי קפה זקוקים להנכיח עצמם במדיה הדיגיטלית והדרך לעשות זאת היא באמצעות בניית אתרים למסעדות.
חשיבותו של האינטרנט
באופן דומה, כשנחפש אחר מסעדה מועדפת בקרבת מקום, נבצע את החיפוש באמצעות האינטרנט. כל עסק מסעדנות מקצועי המכבד את עצמו, זקוק לאתר אינטרנט עסקי שבו יפרסם את שירותי המסעדה השונים ויספק את המידע הנחוץ ללקוח הפוטנציאלי או ללקוח הקיים כדי להחליט אם הוא מעוניין לצרוך את שירותיו. תחום המסעדנות הוא אחד מהשווקים התחרותיים ביותר, ומדי שנה נסגרות מסעדות רבות שלא מצליחות לצלוח את השנה הראשונה או השנייה לעסק. ובשל כך, לאתר המקצועי ישנה חשיבות רבה יותר, שכן הלקוח מקדיש מספר דקות בודדות כדי להתרשם מהמסעדה ולהחליט אם זו המסעדה הנבחרת או שמא הוא ממשיך הלאה לסקור את המסעדה הבאה.
אקטיבנט – מומחים בבניית אתר למסעדה מנצח
אתר אקטיבנט מוכיח שמקצוענות, אכפתיות ומסירות הם הערכים המובילים בתהליך בניית אתר למסעדה. אלו מבדילים בין בנייה מקצועית המסייעת למימוש והשגת יעדים לבין עוד אתר סתמי שנבלע ב"ים האתרים" השונים. מומחיותם הענפה מסייעת להם לסייע לכם בתהליך קידומכם תוך תהליך הקמת אתר מקצועי ומחמיר. החברה שמה דגש על ליווי תומך ומסור לאורך כל הדרך כדי שאתם תצאו מרוצים ומסופקים מאתר מוצלח שמוכיח את עצמו. האתרים מפותחים ומעוצבים באופן חדשני, מתקדם ורספונסיבי במטרה שתוכלו לקרוא לפעולה ללקוחותיכם וכדי שהם, כמובן, יפעלו.
בניית אתר רספונסיבי למסעדה
בעידן הטכנולוגי רובנו שקועים בתוך המסכים השונים. אם בעבר, גלישה התאפשרה באמצעות המחשב לבדו, אזי כיום ישנן אפשרויות אין ספור לבצע זאת, בעיקר הודות למכשירים החכמים הרבים – מכשירי נייד, לפטופים, אייפדים, שעונים חכמים ועוד. ריבוי המכשירים הוביל לכך שהגלישה מתבצעת מכל מקום ובכל שעה, ועל כן ישנה חשיבות רבה לבניית אתר רספונסיבי שמתאים לכל המסכים. למעשה, זוהי הגדרתו של אתר רספונסיבי – אתר גמיש, שמסוגל להתאים עצמו באופן אוטומטי לצפייה נאותה בכל סוגי המסכים השונים ולרזולוציות שונות – מסכי מגע, מחשבים וכדומה. באמצעות בחירה זו, תרחיבו את הגעתכם לקהל יעד מגוון ורב יותר, בעל הרגלי צפייה וגלישה שונים.
בדרך למסעדה עוצרים בגוגל
בניית אתרים למסעדות מחייבת הבנה מהותית בעולם בניית וקידום אתרים. אחת הדרכים המשמעותיות לקדם את עצמכם, במטרה להגדיל את הרווחים, היא להופיע בראש תוצאות החיפוש בגוגל. גוגל ביססה עצמה כמנוע החיפוש המוביל ביותר בעולם ומסיבה זו מרבית בעלי האתרים נוהגים להתאים את אתרם לאלגוריתם שלה. כלומר, דואגים לספק לגולשים חוויית גלישה איכותית, זריזה (בכל הקשור למהירות הטעינה) ובעלת תוכן מספק ורלוונטי. לכן, חשוב לבנות את האתר מראש כך שיותאם באופן מלא למנוע החיפוש של גוגל.
מערכת ניהול תוכן ידידותית
חשוב מאוד לדאוג לכך שמערכת ניהול התוכן באתרכם תהיה ידידותית עבורכם. כלומר, גם במידה שלא סיימתם קורס מחשבים ותכנות, תוכלו להתמצא במערכת ולתפעל אותה בפשטות ובקלות. באמצעות המערכת תוכלו לנהל את התוכן הקיים באתרכם וכן להוסיף תוכן חדש – וידאו, תמונות, טקסטים וכדומה.
מתפעלים את המסעדה
בניית אתר למסעדה מגדיל את היצע הלקוחות שלה, אך למעשה מספק הזדמנות להגדיל את הרווחים גם באופן ישיר יותר. מסעדות רבות מספקות הזמנות משלוחים עבור לקוחות פרטיים ועסקיים. במקרה כזה, חשוב מאוד לספק תפריט דיגיטלי נגיש, נוח וברור לצד מערכת תשלומים מתקדמת שתאפשר ללקוחות להזמין ביעילות ובאופן הבטיחותי ביותר. מלבד משלוחים, ניתן לשלב באתר מערכת הזמנות נוספת – הזמנות שולחנות, כך שלקוחותיכם יוכלו להזמין מקום למסעדה ביעילות. חשוב לזכור – מטרתכם לספק ללקוחות את השירות המהיר, הנגיש והיעיל ביותר. שירותים המתבצעים אונליין חוסכים מלקוחותיכם את הצורך המתיש לבצע שיחות טלפון ארוכות באמצעות סדרת פעולות פשוטות אונליין.
מוסיפים תוכן ייחודי
נסיים את המאמר בטיפ חשוב ומפנק. חשוב מאוד לספק ללקוחותיכם תוכן ייחודי, מקורי, רלוונטי ומעניין. באמצעות שילוב מתכונים באתר או סיפורים ייחודיים מעולמכם הקולינרי, תוכלו לעניין את הלקוחות ולהבדיל את האתר שלכם מ"ים" האתרים האחרים הנמצאים ברשת.